Ulotki reklamowe są materiałem reklamowym, który charakteryzuje się niskim nakładem pracy i kosztów, zwłaszcza przy dużym nakładzie zleconym do druku. Jednak posiadanie ulotek reklamowych jest dopiero połową sukcesu, który dzięki nim możemy odnieść. Druga połowa zależna jest od właściwego zaprezentowania posiadanych przez nas materiałów.
Różnego rodzaju stojaki
Jednym z najpopularniejszych sposobów prezentowania ulotek są oczywiście odpowiednio dobrane do naszych potrzeb stojaki na ulotki. W jaki sposób możemy dobrać stojaki do naszych potrzeb? Po pierwsze, stojaki, które oferują nam firmy zajmujące się produkowaniem akcesoriów ułatwiających firmie właściwe promowanie się, podzielone są na stojaki stacjonarne, a także stojaki mobilne. Stojaki mobilne swoje przeznaczenie znajdują wtedy, gdy promowanie naszego przedsiębiorstwa wymaga od nas różnego rodzaju podróży. Stojaki tego typu w łatwy sposób możemy złożyć, spakować do torby dołączonej w zestawie, a następnie rozłożyć na miejscu naszej destynacji. Stojaki – zarówno stacjonarne, jak i mobilne – dostępne są w mniejszych lub większych formatach. Są to stojaki wyposażone w jedną powierzchnię użytkową, inne stojaki mogą zostać zagospodarowane z obu stron, a jeszcze inne są stojakami obrotowymi. Jeśli chodzi o materiały, z których najczęściej wykonywane są stojaki na ulotki, to dominują tutaj materiały takie jak: plexi, metal lub aluminium. Konstrukcja musi być bowiem jednocześnie lekka i stabilna.
Jeśli w ofercie danego producenta nie znajdziemy stojaków, które odpowiadałyby naszym wymaganiom, większość spośród firm produkujących tego typu stojaki, jest gotowych wykonać również zamówienia niestandardowe, możliwie jak najlepiej dopasowane do naszych różnorodnych potrzeb i oczekiwań.