Usługi transportowe- czy da się wykupić abonament na transport bagażowy?

transport bagażowy

Transport to bywa bardzo droga inwestycja. W kosztach prowadzenia firmy, często wyróżnia się osobno wydatki związane na podróże, samochody służbowe, przywiezienie klientów z lotniska, czy benzynę.

Stali klienci transportu bagażowego otrzymują niekiedy od firmy możliwość wykupienia abonamentu

transport bagażowySzczególnie jeśli chodzi o przedstawicieli handlowych, czy inne zawody, które związane są z częstym przemieszczaniem się, muszą brać takie koszty pod uwagę. Czy da się w jakiś sposób zmniejszać te koszty? Jakie rozwiązania są najbardziej opłacalne? Czy można wykupić jakiś abonament na usługi transportowe? Czy lepiej jest może kupić samochody na firmę, a potem wliczać sobie w koszty tylko benzynę, a auta potraktować jako inwestycję, która będzie się amortyzować? Niewątpliwie nie każdą firmę stać na zakup takiego drogiego sprzętu. Małe firmy, i takie które dopiero zaczynają inwestują przede wszystkim w rozwój przedsiębiorstwa, w reklamę, pozyskiwanie nowych klientów, czy zakup najlepszej jakości towaru, a niekoniecznie myślą wtedy o transporcie. Często wykorzystują własny transport bagażowy poznań, czyli swoje samochody, bo to najtańsze rozwiązanie. Gdyby jednak mogli wykupić jakiś abonament u firmy transportowej to na pewno by z tego skorzystali. W końcu to nie ich taxi bagażowe w Poznaniu by się niszczyły, tylko ich, nie musieliby martwic się o benzynę, a jedynie regularnie płacić ustaloną opłatę. To byłoby rozwiązanie bardzo korzystne dla obu stron. Firma transportowa miałaby stałego klienta, który regularnie by jej płacił za usługi, a nowa firma by miała transport w niższej cenie, bo wiadomo, ze taksówka bagażowa jest bardzo droga, i bez abonamentu korzystanie z niej byłoby bezsensowne i nieopłacalne.

Zatem jeśli jesteśmy właścicielami małej firmy to warto rozejrzeć się po okolicy i sprawdzać, czy nie ma jakiejś firmy transportowej, która oferuje takie usługi, dzięki którym nasza firma mogłaby się rozwinąć i przejść na kolejny etap biznesowy.