Często jest tak, że ludzkimi działaniami kieruje podświadomość. Nawet sobie z tego nie zdajemy sprawy ale często bywa tak, że kupujemy jakiś produkt ponieważ przez przypadek zauważyliśmy logo producenta, jego hasło reklamowe czy nawet muzykę, która nam się z tym produktem kojarzy. Są to rzeczy tkwiące w ludzkiej psychice i postrzeganiu więc nie mamy na to wpływu.
Skuteczny marketing – smycze firmowe
Wspomniany we wstępie temat związany z ludzkim postrzeganiem to woda na młyn dla przedsiębiorców a w szczególności dla obsługujących ich pracowników agencji reklamy. Nie da się ukryć, że wszystkie przedsiębiorstwa z jakimi się spotykamy opierają się o klientów. To dzięki ich pieniądzom wszystkie firmy mają rację bytu. Jest to więc swoisty zamknięty krąg. Niemniej jednak żeby klient coś od naszej firmy kupił to konieczne jest stosowanie różnych technik związanych z przyciągnięciem uwagi. Niekiedy wystarczy umieszczenie naszego firmowego logo na kubkach, smyczach, plakatach by klient zainteresował się naszą firmą. Nawet jeśli oderwie wzrok to widok takiego logo czy hasła promującego może utkwić w jego podświadomości, która spowoduje że klient prędzej czy później wybierze nasze usługi czy produkty. Smycz reklamowa z nadrukiem czy wspomniane kubki to świetny sposób na reklamowanie firmy. Właśnie z tego powodu są one często rozdawane przy okazji różnych imprez czy targów. Umieszczając na takiej smyczy nasze logo sprawimy, że klient może nas w przyszłości łatwo kojarzyć.
Ogólnie rzecz biorąc smycze reklamowe to jedna z nowoczesnych ale zarazem skutecznych form reklamowania naszej działalności. Są to gadżety, których używamy na co dzień. Smycz umieszczona przy kluczach od naszego samochodu czy mieszkania będzie przez nas widywana codziennie więc umieszczane na nich logo na stałe zostanie w naszej pamięci.