Na co zwrócić uwagę, dobierając krzesła do biura?

Praca biurowa wiąże się z koniecznością wielogodzinnego przebywania w pozycji siedzącej. Jak wiadomo nie jest to zbyt korzystne dla ludzkiego zdrowia, gdyż może doprowadzić do różnego rodzaju schorzeń układu ruchu, których skutki odczuwalne są po wielu latach. Dlatego też właściciele dużych firm, przywiązują szczególną uwagę do doboru krzeseł na których pracują pracownicy.

Wygodny fotel, czyli odpowiednio dobrane siedzisko

fotele biurowe zamawiane u producentaNa rynku istnieje ogromny wybór wszelkiego rodzaju foteli biurowych, pozwalających na ich właściwe dobranie do potrzeb naszej firmy. Jednak mimo to w wielu firmach często spotyka się fotele biurowe zamawiane u producenta. To rozwiązanie poza korzyściami ekonomicznymi, pomaga także na odpowiednie ich wybranie, tak aby były jak najbardziej przyjazne dla korzystających z nich osób. Jeśli planujemy zakup takich foteli do biur w naszej firmie, warto skontaktować się z pracownikiem firmy zajmującej się ich produkcją, który pomoże nam dobrać wszystkie parametry takie jak: wysokość, poziom regulacji siedziska czy właściwe wyprofilowanie siedziska. Jest to bardzo istotne, gdyż pozwoli uniknąć naszym pracownikom opisanych powyżej schorzeń układu ruchowego a także takich niedogodności jak bóle głowy czy kręgosłupa. Taki wybór z pewnością zapewni im zachowanie najbardziej prawidłowej pozycji podczas wykonywania obowiązków służbowych a także dzięki możliwości jakie dają mechanizmy odchylania, pozwoli na chwilę relaksu.

Wybór właściwych krzeseł do biura pomoże zagwarantować naszym pracownikom wysoki poziom komfortu pracy a także ochronę przed negatywnymi skutkami długotrwałego pozostawania w pozycji siedzącej. Dlatego też jeśli szczególnie zależy nam na bezpieczeństwie i komfortowej pracy naszych pracowników, warto rozważyć zastosowanie opisanego powyżej rozwiązania.