Jaki sposób reklamy wybrać?

Ulotki

„Telewizja, radio i internet – coraz szybciej rozwijający się i pędzący świat wymaga coraz to nowych i szerszych form komunikacji oraz reklamy, która pozwoli szybko sięgnąć po nowych potencjalnych klientów a metody takie jak broszurki informacyjne, druk ulotek czy kalendarze stają się melodią przeszłości. Przynajmniej w opinii części osób zachodzi właśnie taki proces. Czy aby na pewno? Przykładowa drukarnia w poznaniu czy łodzi bezproblemowo funkcjonuje codziennie wydając partie nawet po kilka tysięcy różnych ulotek, które trafiają do zamawiających, którzy już ustawiają się po kolejne na końcu kolejki po kolejną porcję.

Drukujemy ulotki i kalendarze reklamowe

UlotkiTaki proces wynika głównie ze względu na ich niewielką ceną za pojedynczą sztukę, która staje się jeszcze niższa w przypadku większych inwestycji i zamówień. Sprawia to, że niewielkie firmy, które nie chcą poświęcać wielkich nakładów na reklamę inwestują w kolejne porcje ulotek jako podstawową formę reklamy, która może przyciągnąć pierwszych lub też kolejnych klientów.
Współczesna telewizja stanowi jednocześnie całkowicie przeciwieństwo kampanii ulotkowej, gdyż jej przekaz jest transmitowany do olbrzymiej ilości potencjalnych odbiorców oraz klientów. Ze względu na jej zasięg jak i wpływ stanowi jedną z najdroższych form kampanii reklamowej, której efektu nie można do końca przewidzieć ze względu na efekt zaniżonego zainteresowania blokiem reklamowym przez klientów. Efektywność kampanii zależy wtedy całkowicie od tego jak jest dobrana kampania oraz w jakiej jest formie. Jest to dobra forma kampanii reklamowej w przypadku gdy nasze przedsiębiorstwo zajmuje się produktem lub usługą, która jest codziennego, powszechnego użytku oraz wykorzystywany przez sporą grupę odbiorców.
W przypadku gdy firma specjalizuje się w produktach i usługa z bardzo wąskiej specjalizacji, która właściwie stawia pod znakiem zapytania wszelki sens prowadzenia kampanii telewizyjnej – warto jest rozważyć dobrze przygotowaną kampanię ulotkową, która potrafi nie raz być znacznie bardziej skuteczna od kampanii telewizyjnej. Poprzez uczestnictwo w licznych konferencjach, zjazdach specjalistycznych z danej branży, które często są organizowane w łodzi. Pozwoli to na szybie przyciągnięcie uwagi gości, którzy sami z chęcią sięgną po ulotkę by zapoznać się z naszą ofertą.”